29. huhtikuuta 2013

Minun Color Clubini

Lakkakokoelmani merkkikohtaiset esittelypostaukset jatkuvat tällä kertaa Color Clubilla.

Nakkasin eilen ennen töihin lähtöäni kaikki Color Club lakkani takapihamme ainoaan aurinkoiseen nurkkaukseen ja aloin kuvaamaan (- silläkin uhalla että naapurit näkivät ikkunasta)... :D


Mulla on Color Clubeja maltilliset 15 isoa pulloa ja 2 minipulloa. Lisäksi löytyy kyllä myös valkoinen French Tip -lakka jota olen tuunaillut hieman sekoittelemalla muita lakkoja sekaan, joten se ei nyt päässyt tähän katsaukseen, koska se ei oikeastaan ole enää originelli French Tip...

Space Case, Otherworldly, Glitter Envy, You Got Soul-ar ja Wink, Wink Twinkle.
Ensimmäisessä rivissä poseeraavat värikkäästi Starry Temptress -kesäkokoelman 2011 lakat, joita olen hommannut jopa 5 kappaletta ihastuttuani aluksi vain pinkkiin Space Caseen. Muita en ole vielä kiireiltäni ehtinyt kokeillutkaan mutta kauniitahan nuo ovat pulloissaankin, eikö? :)

Angel Kiss, Revvvolution, Wild At Heart, Sugarplum Fairy ja Foil Me Once.
Toisessa rivissä edustavat hololakat sekä niiden pari kaveria. Musta Revvvolution ja violetti Wild At Heart ovat merkin silmää tekeviä legendoja, joita voin suositella kenelle tahansa kynsien lakkailijalle. Vaaleanvihreä Angel Kiss ihastutti mut totaalisesti viime viikolla; näitä holoja on pakko saada lisää! Sugarplum Fairya en ole käyttänyt vielä, mutta uskon että kyseiseen glitterlakkaan mun ei tarvitse pettyä. Foil Me Oncea puolestaan himoitsin joskus viime vuoden puolella ihan hulluna ja ihan kelpo lakka se toki onkin, mutta moni muu on tainnut kiriä vain tämän ohitse...

Daisy Does It, Untamed Luxury, Ultra Violet, Ho-ho-holly ja Model Behaviour.
Kolmannessa kattauksessa näyttäytyvät kokoelmani randomit tapaukset. Daisy Does It tuntui joskus tärkeältä hankinnalta ja uskon että osaavissa käsissä se onkin hyvä koristelulakka. Untamed Luxury on vielä käyttämätön kaunokaiseni ja myös miltei dupe China Glazen Atlantikselle (mutta ei aivan!). Ultra Violetilla olen kerran lakannutkin, ja näin jälkiviisaana voin todeta tämän lakan olevan pikemminkin topper-lakka kuin yksinään käytettävä, sillä sen peittävyys on huono. Ho-ho-holly on aivan ihana kimalteleva tummanvihreä lakka, jonka aion ehdottomasti säilyttää itselläni jatkossakin. Model Behaviour puolestaan on vielä testaamaton lakka jonka olen ilmeisesti hankinnut ihan vain edustamaan ruskeita lakkoja... Se ei nimittäin ainakaan pullossa ole minun mikään ykkössuosikkini.


Psychedelic Scene ja Age Of Aquarius.
Sokerina pohjalla vielä kaksi minipulloa, joita en ole kumpaakaan tainnut käyttääkään, mutta jostais syystä piti höyrypäissään Cesarsin avoimilla ovilla nuokin mennä ostamaan, kun ei oikein vielä tiennyt sävyvaihtoehdoista mitään.

Pian kokoelmaan voi lisätä myös hologrammilakat Eternal Beauty ja Cosmic Fate, ihastuin sen verran Halo Hues -kokoelmaan Angel Kissin myötä, vaikka tapani mukaan en heti alkujaan lämmennyt kokoelmalle juurikaan. Jostain syystä innostun näistä uutuuksista aina usein silloin kun monen muun into alkaa jo laantua...

Lisäys 10/5/13: Mulla oli tällä hetkellä myös Color Clubin Snow-Flakes, jota en muistanut lainkaan, eikä se päässyt tähän luokkakuvaukseen mukaan kun lymysi väärässä paikassa kriittisellä hetkellä. Eli 15 pullon sijaan oli oikeasti 16!

Nyt kun olette nähneet mun kokoelman niin
 näyttääkö siltä että mä oon missanut jonkun Color Clubin helmen, joka ehdottomasti kannattaisi hankkia?!

9 kommenttia:

Annie kirjoitti...

Mullakaan ei ihan hirveen montaa Color Clubia oo, kun niitä oon ihan surutta myyny eteenpäin jos väri ei oo ollu ihan mieleinen tms. Jotenkin tykkään enempi esim. China Glazesta..

Mutta on Color Club kyllä onnistunu loistavasti joissakin lakoissa, esim. just nuo Halo Huesit. Niistä kannattaa kastastaa myös Cherubic, aivan ihana nudehko holo! :)

Lisäksi Color Clubin lakoista Cold Metal on mun sininen luottolakka yli kaikkien. En mitenkään erityisesti välitä sinisistä lakoista, mutta aina niitä välillä tarvii (esim. itsenäisyyspäiväkynsiin), niin sillon Cold Metal on kyllä ehdoton. Peittää yhellä kerroksella ja väri on kaunis myös! :)

Ja jos kultasesta glitteristä tykkää yhtään, niin Sugarplum Fairyn kanssa samassa kokoelmassa ilmestyny Gingerbread on ihan ykköskultaglitter ja siinä on vielä hologlitteriä höysteenä. Todella nätti! :)

eekku kirjoitti...

Kivoja lakkoja

June kirjoitti...

Noniin, innostuithan säkin sitten Halo Hueseista :) Noi on kyllä hyvät valinnat seuraaviksi kokoelmaan, ite ainakin tykkään todella paljon! Mäkin haluaisin Untamed Luxuryn, mutta oon nyt tyytynyt omistamaan vaan Atlantiksen toistaiseksi. Ja oon kyllä vähän kateellinen tosta sun Starry Temptress kokoelmasta.. Ihania :)

E-S kirjoitti...

Annie: kiitos lupaavista lakkavinkeistä, täytyypä painaa muistiin! Tuota Cold Metalia en ole esimerkiksi aikaisemmin noteerannut lainkaan, mutta nyt täytyy kyllä harkita. :)

eekku: Thanks!

June: Juu, mäkin lopulta havahduin Halo Huesien viehätykseen, jälkijunassa as usual. :)

Bambi kirjoitti...

Aika hauska sattuma, että samalle päivälle sattu esittelyt. Pystyypähän hyvin vertailla.

Cherubicia suosittelen kyllä noista omistani. Se on ihana! Sun omista nuo Starry Temptressit ihastuttaa, mulla ei noista ainakaan vielä yhtään :D

E-S kirjoitti...

Bambi: joudun kyllä ottamaan Cherubicin erittäin vakavaan harkintaan näiden suositusten jälkeen. Nätti se on kuvissa ja ilmeisesti vielä vaikuttavampi livenä. :)

Sissi kirjoitti...

Fashion Additct on kyllä varsin suositeltava jos tykkää vaatimattomamman efektin omaavista holoista.
Monta kaunokaista tuolla kyllä onkin! Mulla on myös Eternal Beauty tulossa kun viimein sitä oli saatavilla :)

Sissi kirjoitti...

Fashion Addict siis... :)

E-S kirjoitti...

Fashion Addict pääsi myös mahdollisten ostettavien listalle - kiitos vinkistä, Sissi! :)

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...