28. syyskuuta 2013

Syyskuun shoppingit

Olen nyt selkeästi mieltynyt tähän tapaan esitellä lakkahankintani aina kerran kuussa. Näin saan muun muassa hälvennettyä vaikutelmaa siitä että lakkalähetyksiä kolisisi postiluukkuun jopa useammin kuin mitä saan tehtyä uusia lakkauksia kynsille... Sehän nyt ei pitäisi paikkaansa! ;)

Ensimmäinen kuva sisältää itse asiassa vielä elokuisia lakkahankintoja; kyseinen kuva vain yksinkertaisesti unohtui elokuun ostospostauksesta. Cult Nailsin glitter-pommi Dance All Night ja My Kind Of Cool Aid ovat kotituneet Harlow&colta. Isa Doralta mun oli pakko hommata turkoosin Ocean Crushin lisäksi vielä oranssi Coral Crush, vaikka ovathan nuo Sugar Crushit paitsi koostumukseltaan niin myös hinnaltaan aika sokerisia. Tyyristä tavaraa ovat myös Dependin minipullot, mutta enpä voinut vastustaa houkutusta Kicksissä ottaa testiin yhtä Chameleon -kokoelman lakkaa, joka on nimeltään Peacock Shades. Sitten vain sitä testihetkeä odottelemaan! :)

 Kynsikirppikseltä olen haalinut itselleni syyskuussa 3 lakkaa: Essien Maximillian Strasse Her, Mink Muffs sekä Zoyan kutkuttelevan ihana army-sammal-shimmerinen Yara.

Pitkästä aikaa tilailin lakkoja Llarowelta, ja syynä oli se että Emily De Mollyn Cosmic Forcesia oli kerrankin varastossa niin paljon että sitä oli hyllyssä saatavilla varmaan puolen vuorokauden ajan - wau! Ihan jo postimaksujenkin takia oli tietysti kannattavaa ottaa Emilylle matkakavereita mukaan Suomeen... Dollish Polishin Care Bear Stare oli ihan random valinta ostoskoriin, mutta Wing Dustin Gilty Pleasuresia olin itse asiassa jo aiemminkin katsellut Llarowella ja se oli silloin ollut loppuunmyyty - mutta nyt sen sain! CrowsToesin uudesta One Mad, Crazy Summer kokoelmasta oli mielenkiintoisimmat helmet ostohetkellä jo loppuunmyyty, mutta saatavilla oli vielä Last Rat Standing lakkaa, joten nappasin sen.

Zoyan tekstuurilakat... Mun ei varmaan tarvitse sen koommin hehkutella näitä - totean vain että muutama näistä oli ihan pakko saada! Kuvan neljä ensimmäistä lakkaa Chita, Dhara, Carter ja Tomoko ovat tämän syksyn satoa, ja rivin viimeisimpänä nököttävä tummanpunainen Chyna puolestaan kuuluu Zoyan viime kevään kokoelmaan. Nämä on niin ihanaisia ettei näitä edes raaskisi jemmata piiloon Helmeriin, vaan näitä voisi vain tuijotella ja ihastella...

Ruby Wing lakat ovat mun syyskuun kyseenalaisin lankeamukseni, joihin höyrähdin ihan vain erään blogin swatchien perusteella. Tuoksuvat ja väriä vaihtavat lakat alkoivat jostain syystä yhtäkkiä kiinnostaa mua kovasti, vaikken ole aiemmin perustanut yhtään tästä Color Clubin Ruby Wing valikoimasta! Tilasin Cupcakes and Champagne kokoelmasta puolet eli 3 lakkaa: Doux, Cinnamon Bun ja Strawberry Shortcake, joista viimeksi mainittua kohtaan mulla on ehkä suurimmat odotukset... Rivin lopussa nököttävät Essien Going Incognito ja OPI:n Lucky Lucky Lavender. Tämän kuvan kaikki lakat ovat kotiutuneet Ebaysta.

Viimeisessä kuvassa on lahjalakkoja Sveitsistä sekä kirppikseltä hommattu OPI-mini What's With The Cattitude? Tuo L.A. Girl merkki on mulle ihan vieras ja se olikin tätini ihan itse keksimä löytö mua varten - en siis ollut pyytänyt. Watermelon Splash, Razzy Raspberry ja Blueberry Fizz ovat tuoksulakkoja ja vaikuttavat ihan hauskoilta tapauksilta. Essencen The Boy Next Door oli myöskin ihan ylläri - joskin Essenceä täti on tuonut mulle kerran aiemminkin. :)

3 kommenttia:

Fani kirjoitti...

Hyvä idea esitellä lakat näin isommissa erissä :) ihania lakkoja oot taas ostanu, mä haluun noi zoyat!!! :D

eekku kirjoitti...

Tosi hienoja hankintoja jälleen =)

E-S kirjoitti...

Fani: Kiva, jos tykkäät. Ja Zoya-viehtymys on täysin ymmärrettävää :D

eekku: Mukava kuulla :)

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...