18. kesäkuuta 2013

KBShimmer: Shipwreck

Mun ollut pakottava tarve päästä lakkailemaan kynsiäni kesken työviikon - sairaalatyö kun on vain sikäli epäkiitollista, että sinne ei voi viedä näytille mestariluomuksia tai uusimpia lakkahankintoja kynsillä... :( Mutta onneksi on jotain mitä tehdä kotona työpäivän päätteeksi: lakata kynnet ihan vain saadakseen levitellä lakkaa kynsille sekä tietenkin ottaa swatch -kuvia!

Eilen swatchasin molemmille käsille eri lakat, ja oikea käsi sai osakseen KBShimmerin Shipwreckin:


Oikea käteni oli melko tunari poseeraamaan vasuriin verrattuna mutta kuvat saatiin, ja ehkä se vielä oppii jos treeniä tulee lisää... Tämä Shipwreck on sinivihreä ('teal') jelly, jossa on kultaista, turkoosia, sinistä ja pienempää oranssia glitteriä. Halusin kokeilla tätä nyt, koska olin alkanut epäillä että tämä on niitä sävyjä josta saattaisin jopa luopuakin, mutta kynsillä tämä herätti taas enemmän ihastusta kuin pullossa... Melko vangitseva sävy sittenkin!


6 kommenttia:

SaraGalaxyy kirjoitti...

Aivan ihana lakka <3 KBShimmerin lakat näyttää tosi kivoille :3

Papu kirjoitti...

Tosi nätti lakka! Minä kyllä ehkä kerrostaisin sitä jonkun cremen päälle, että sais suht vähällä vaivalla peittävän tuloksen - jotenkin mua tuskastuttaa vetää tuollaisia lakkoja niin monta kerrosta että saisi peittävän tuloksen :D

Nika:)) kirjoitti...

Ihana lakka! Sävykin on just eikä melkeen:))

E-S kirjoitti...

Sara: Kiitos! Mä oon niin samaa mieltä tuosta merkistä.=)

Papu: Kiitoksia! Mä puolestani jopa tykkään tän nimenomaisen lakat kuultavuudesta, mutta monen muun kanssa tuo cremeä alle on varmasti varma niksi.

Nika: Kiitos, kiva jos tykkäät! :)

Shiny kirjoitti...

Onpas nätti! Mulle tuli sama mieleen kun näköjään Papulla tuolla.. :D Eli joku creme alle niin olis perfect! :p

E-S kirjoitti...

Hmmf... Shiny, no kun nyt jo kahdesta suusta on todettu että tämä lakka kaipaa cremeä alle niin ehkäpä tuota vinkkiä täytyy vielä joskus koittaa. Siitäkin huolimatta että musta tän lakan läpikuultavuus on ihan kaunistakin. :)

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...