18. tammikuuta 2015

Ristiinliukuvärjäys

Tiedättekö kynsienkoristelutekniikan, jossa ensin tehdään liukuvärjäys kynsille ja sen jälkeen kuivuneelle lakkapinnalle laitetaan esimerkiksi pystysuuntaiset teipit ja tehdään samanlainen liukuvärjäys vastakkaiseen suuntaan? Mitähän nimitystä näistä kynsistä käytetään suomeksi tai englanniksi... cross gradient nails?!

Mä oon nähnyt mainitulla tyylillä tosi kauniisti toteutettuja kynsiä, ja pitipä nyt sitten lähteä koittamaan onneani.


Käytössä ollet lakat ovat vaaleimmasta tummimpaan Color Clubin Silver Lake, Essien Lapis Of Luxury ja Hide & Go Chic sekä Golden Rosen Rich Color 35. Ensimmäiset liukuvärit tehtyäni asettelin pystysuuntaan kaksi siksakin mallista kynsivinyyliä per kynsi (paitsi pikkurilliin mahtui vain 1), minkä jälkeen tuhersin saman likuvärisetin toiseen suuntaan.


Näistä tuli periaatteessa ihan hauskat, mutta kynnen keskialueen suttuisuus hieman häiritsee itseäni. Luulen että lakat imeytyivät töpöttelysieneen melko nopeasti ja siihen nähden töpsöttelin sillä kynttä vähän liian kauan. O_o Toista päivää näillä kynsillä oltuani tuli mieleen että olisinhan mä voinut jatkaa lakkausta tekemällä keskiosan sutun päälle vaikka jotakin tähtiä... Noh, ensi kerralla sitten vähän elegantimmin! :)

5 kommenttia:

Amppu kirjoitti...

Hauskat kynnet tosiaan! Eihän toi suttuisuus haittaa, ne on just taiteelliset. ;)

Nena Sofia kirjoitti...

Hienothan nää on! Mä en oo tällaista vielä testannutkaan :)

Unknown kirjoitti...

nää on kivat ! ihanat värit :)

Kaisa kirjoitti...

Reciprocal gradient on se termi, johon olen törmännyt ja jota itse olen käyttänyt :)

Hauskat kynnet! :)

E-S kirjoitti...

Amppu: Kiitos! Noinhan se pitääkin just ajatella ...paha vaan jos vertailee niihin siisteihin lakkauksiin, joista inspis oli alunperin lähtöisin. ;)
Nena Sofia: Kiitti! Sit vaan testailee, vai mitä?!
kahden tytön kynnet: Kiitos paljon!
Kaisa: Oi kiitos, mä arvelinkin että on pakko olla olemassa joku fiksu nimi tälle hommalle; tuollahan löytää jo Instagramissakin paljon tekeleitä.. Tuplakiitokset siis!!

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...