4. tammikuuta 2015

Kuka muistaa Girl Powerin?

Mä oon nykyajan musiikista autuaan pihalla, mutta siitä huolimattta tiedän eräässä tämän vuosikymmenen räppi-kappaleen säkeistössä mainittavan "spaissarihuuman eläneen isosiskon". Tämän lyriikanpätkän minulle on esitellyt pikkusiskoni, johon lausahdus on ilmeisimmin uponnut... Miksiköhän?! ;-)


Tilasin itselleni joskus MoYou Roxy 07 laatan ihan vain siksi että saisin tehdä Spice Girls -kynnet, ja tässä mulla nyt on sellaset: Victoria, Emma, Mel C, Geri ja Mel B leimattuina kynsilläni! Pari lärviä saattoi mennä hitusen vinoon pyöräyttessäni leimasinta kynnen päällä, mutta eipä tuo estänyt jopa poikaystävääni tunnistamasta mikä seurue kynsilläni komeilee. =D
Värisävyt naisten alla tulevat suoraan Spice-albumin kansivihkosesta, vaikka senhän varmaan kaikki tunnistivat. ;)


Oi, nostalgiaa! Ehkä vähän samanlaisella innolla kuin mitä nykyään ostelen lakkoja, ostelin 90-luvun lopulla Spaissari-krääsää sen verran kun viikkorahat antoivat myöten. Pääsinhän mä käymään myös tämän kokoonpanon Suomen konsertissakin - toisella niistä kahdesta Hartwall-areenalla, minkä jälkeen koko paketti sitten hajosikin...


Nousiko Spice-kynsistä Wannabe -biisi kielen päälle vai kenties vain niskakarvat pystyyn? :D

13 kommenttia:

Charming Nails kirjoitti...

Hihii miten hauskat :) muistan Spaissarit tikkarit joista taisi saada tarroja? Spaissarit oli in kun olin ylä-asteella :D Geri oli suosikkini.

Liisa kirjoitti...

EIIII MITEN IHANAT!! Mulla oli spaissari kengät, housut, paita, lippis, tarrakirjoja, barbeja... Victoria oli mun ehdoton suosikki, ja on edelleen :D Ja ne tikkarit oli aivan sairaan pahoja, mutta oli pakko ostaa että sai niitä tarroja! Hahaaa! <3

Latania kirjoitti...

Mäkin muistan ne tikkarit, joista sai tarroja, ja oiskohan niiden sisällä ollut purkka...?
Ihanat kynnet :)

LauraKatarooma kirjoitti...

Hah, nää on mahtavat! Mää muistan, ku luokkakavereilla oli SG-keräilyvalokuvia ja ties mitä kaikkea fanituotteita... :D

eekku kirjoitti...

Hauskat kynnet

Enail kirjoitti...

Nostalginen lakkaus! Ne oli kyllä kova juttu silloin. Voi sitä spaissari krääsän määrää :D

Amppu kirjoitti...

Onpas hauskat kynnet! :D

rose86 kirjoitti...

Aaaargh. olin outolintu siihen aikaan, kaikki muut tykkäs, minä en. Se vaan et olin muutenki tarpeeks kiusattu ni teeskentelin tykkääväni, ja joku kaveri yritti jotenki väkisin opettaa mulle noiden nimiä ja ties mitä.. :D huhhuh.

Martina kirjoitti...

EIKÄ! Ihan mahtavat! :DD Mä en oo tiennytkään, että tuollainen laatta on olemassa, mutta ihan selvähän tuo on ketä kynnet esittävät. Olisin Spaissari-huumassani antanut varmaan toisen jalkani saadakseni tuollaiset kynnet..! Siihen aikaan ei vaan tainnut olla vielä mitään leimausjuttuja olemassakaan.. :P

SΔRΔGΔLΔXY kirjoitti...

Spaissarit ♡ Emma ♡

Nää on kyl niiiin hienot kynnet :)

Vähän ehkä saatoin naurahtaa tuolle Mel B:n naamalle Instagramissa :D

E-S kirjoitti...

Charming Nails: Kiva! Mä olin kanssa yläasteikäinen ja aattelin että oon ehkä vähän "vanha" fanittaa Spaissareita mutta mitäpä siitä. =D
Liisa: Uuu, sä oot ollu kanssa oikein kunnon keräilijä!! Miten mä en muista että niistä tikkareista sai tarrankin... Ne itse tikkarit muistan kyllä, ne ei musta edes ollu kovin pahoja ollakseen tikkareita. :D
Latania: Kiva, jos tykkäät! :D Tais olla purkkaa joo sen tikkarin sisällä... Värityksenä oli ehkä jotain oranssia?!

Katarooma: Hah haa.. siltä hypetykseltä oli kyllä varmasti vaikea välttyä peruskoulussa, vaikkei ois itse fani ollutkaan! :)
eekku: Kiitti!
Enail: No älä muuta virka! :DD
Amppu: Hih, kiitos!

rose86: Voi ei, no kaikille tää ei nosta sit vain mukavia muistoja pintaan. Sä jouduit sit suorastaan kestämään vaan Spice Girlsiä.. :/
Martina: Haah... ihanaa että tykkäät! Kyllä ois meikäläisellekin tällaiset kelvanneet silloin ja oisin varmaan toistanut tätä lakkausta useammankin kerran, jos oisin tiennyt/osannut. =)
SaraGalaxy: Hah hah, Mel B:stä tuli kyllä pikkuisen pahannäköinen..! :) Mulla aina suosikkityyppi vähän vaihtui, mutta enimmän osan ajasta se oli kans just Emma. :)

Unknown kirjoitti...

Oiiii, mitä nostalgiaa, ihan huiput kynnet! Itse olin kyllä todellinen HC-spaissarifani, olin silloin ala-asteella... Oli kyllä kova paikka, kun en Helsingin konserttiin aikanaan päässyt, mutta olen päässyt siitä jo yli ;)

E-S kirjoitti...

Helmi: Heh heh... löytyyhän meitä vanhoja Spaissari-faneja! Nykyään ihan hymyilyttää se sen aikainen fanitus.. :D Kiitti kynsikehuista!<3

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...