14. syyskuuta 2015

piCture pOlish: Poison

Mä kuljeksin viime viikonloppuni simppeleissä sinisissä kynsissä (China Glazen Frostbite), joita ei tullut valokuvattua lainkaan, joten näin ollen pysyttelemme täällä blogissa viime postausten mukaisesti "lakkalaituri-swatcheissa". :)

 Picture Polishin kevätpuolella julkaistuista Vampy Chameleons Limited Edition lakoista minua säväytti eniten yllättävänkin tumma tapaus nimeltä Poison, jonka siis tietenkin sitten hommasin.


Mulla on tässä kynsillä lakkaa kynsillä kolme kerrosta. Lakka on tuollainen tummanvioletti voimakkaalla shimmerillä, joka shiftailee vinkkelistä riippuen vihreän ja violetin sävyissä. Tummuusaste tässä lakassa ei ole ominta makuani, mutta värinvaihto ja komea shimmer tekee lakasta toden totta mielenkiintoisen!:)


Ihanan pitkät nää mun kynnet vielä kuukausi sitten... O_o

5 kommenttia:

SΔRΔGΔLΔXY kirjoitti...

Oi, miten ihana lakka, mä tykkään tosi paljon ja tummuuskin on just hyvä :)
On kyllä pitkät kynnet! Mulla ne koko ajan katkeilee, varmaan kun työkseni oon koko ajan koneella ja naputtelen näppäimistöä :D

Enail kirjoitti...

Ihana lakka :)

Tintti kirjoitti...

On se vaan upea lakka!

Nanne kirjoitti...

Ihana! ♡

E-S kirjoitti...

SΔRΔGΔLΔXY: Kiva kuulla, ja kiitoksia! Mullakin tuo pituus oli ihan maksimissaan tuolloin ja oikeassa kädessä kynnet olivat vähän jopa lyhyemmät. Onhan ne lyhyemmät kätevämmät. :)

Enail, Tintti & Nanne: Kiitokset!! =)

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...