15. helmikuuta 2014

Ystävänpäivä-skittlette

Mä oon ollut tällä viikolla ihan tulisilla hiilillä odotellen omia OPI Brazil lakkojani (ja muutamaa muuta jo tammikuun puolella tilattua tapausta), mutta niitä ei vain ole kuulunut. Tuntuu että kaikki muut lakkafanaatikot ovat jo saaneet omansa. Missä mun lakat viipyy??!! Haluaisin jo kesän edes kynsilleni, ja oon nyt ollut niin Brasilia-fiiliksissä että oon muun muassa lukenut yllättävän suurella mielenkiinnolla pari vastaantullutta kyseiseen maahan liittyvää lehtijuttuakin; esimerkiksi Hesarista sellaisen kuinka helikopterilennoissa on tullut varakkaiden brasilialaisten nopeampi liikkumismuoto ruuhkaisessa São Paolossa. Eikö ole jännittävä tieto? Kaikkea ne kynsilakat teettää..! =D

Sitten siirrytäänkin eilisen Ystävänpäivään... Mä en tyypillisesti hehkuta tällaisia teemapäiviä kovin paljon, vaikka periaatteessa olenkin fiiliksessä mukana ja ystävyys on tottakai kaunis aihe. Haettuani eilen Smartpost-luukusta Eveltä ostamani OPI:n Designer... De Better! lakan päätin että sen kanssa teen ystävänpäiväkynnet. Tämä lakka pääsikin nyt poikkeuksellisen nopeasti kynsille sillä en ehtinyt edes lakata sitä ensin tikulle, saati listata omistamieni lakkojen listalle. Oon todella vaikuttunut tuosta ihanasta uudesta tulokkaasta, joka oli kääritty komeaan punaiseen pakettiin! <3

Kynsistäni tuli sitten tällainen skittlette:


Kynsiltäni löytyy paria erilaista tekstuuriliukua Zoyan Chynalla ja P2:n Adorablella. Ihanan OPI:n pinkin My Address Is "Hollywood" lakan päällä nököttää kuvioläntti, joka on kieltämättä aika vekkulin muotoinen... Tällä kertaa miekkoseni keräsi pisteet kotiin kynsiäni katsellessa ja tunnisti kuvion sydämeksi.


Väänsin nuo sydämet kynsille oikein itse leikkaamani teippikuvion avulla, ja ne sydämet on myös teille kaikille lukijoille ja blogiystäville!

7 kommenttia:

Tuhlari kirjoitti...

Ihana tuo etusormen liukuväri :)

eekku kirjoitti...

Söpöt kynnet

Kirsi/Kirsinkynnet kirjoitti...

Tosi kivat! Noi liut on kyllä hienot. ♡

Anni kirjoitti...

Ei mullakaan oo vielä Brazil-lakkoja, tosin en tarvii kun vaan yhen niistä. Mutta kun ne tulee vasta ensi viikon aikana kivijalkakauppoihin ja mä en jaksa oottaa:D Se keltanen on meinaa pakko saada <3

Xalla kirjoitti...

Näin tänään jo Kicksissä myynnissä kyseistä kokoelmaa :)

Anni kirjoitti...

Oikeesti?! Huippua, kiitos tästä infosta!:)

E-S kirjoitti...

Tuhlari: Thanks! Ei uskoisi että siinä on samat värit vain peilikuvana kuin pikkurillissä kun ovat jokseenkin erinäköiset kuitenkin, vai mitä? ;)

eekku: Kiitos!

Kirsi: Kiitoksia! Tykkään itsekin tekstuuriliu'uista, näistä tuli ihan mukavasti ainakin sinnepäin. :)

Anni: Mäkin oon katellut ahkerasti, enkä oo itse vielä kans törmännyt noihin lakkoihin, mutta mulle on tulossa tilaamani "vähäiset" 10 lakkaa Ebaysta ja ne kupanneet nyt matkallaan jo luvattoman pitkään. Se keltainen on kyllä piristävän herkullinen ja koostumustakin on kehuttu hyväksi, joten se oli myös mulla ihan kärkipään valintoja. =D

Xalla: Mitäh?! Täytyypä käydä taas kattelee huomenna... Ihan vaan koska niitä on kiva katsella kaupassa senkin jälkeen kun lakat on itsellä, mutta varsinkin ennen sitä! ;-D

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...