10. huhtikuuta 2016

Essie: Lounge Lover -kokoelma

Kokonaisissa lakkakokoelmissa on kyllä oma vetovoimansa. Itselleni on kertynyt vain pari kokonaista kokoelmaa siitäkin huolimatta että lakkoja olen hommaillut runsaasti... Yleensä kun sitä ei kuitenkaan raaski hommata ihan koko julkaisua, vaan ainoastaan ne parhaat yksilöt sieltä. Kokoelmissa on usein kuitenkin oma hohtonsa julkaisun nimen sitoessa lakat tietyn teeman ympärille ja värisävyjen näyttäytyessä jo tästä syystä keskenään hyvin yhteensopivilta.

Essie on brändännyt julkaisuilleen näpsäkät 6 lakan pakkaukset, joista minä sain itselleni uuden kevätkokoelman Lounge Lover. ♡


Olen nyt lähiaikoina ollut kovasti hempeiden ja punertavien sävyjen perään, joten pakkauksen 3 ensimmäistä lakkaa houkuttelivat ja ihastuttivat minua alkajaisiksi eniten. Olin niin innoissani tästä lahjasta jonka sain Suvilta, joka niinikään oli saanut sen L'Oréalilta että swatchailin jo kaikki lakat jopa kynsille. Kiitos paljon synttäripaketista! :)

Kaikkia lakkoja on kynsilläni 2 kerrosta ilman päällyslakkaa:


High Class Affair on persikkainen nude-oranssi lakka, joka on periaatteessa hurjan kiva mutta hetkittäin epäilen värin täydellistä yhteensopivuutta mun ihonvärin kanssa.. Tämä toimii varmasti hyvänä pohjana monenlaisille koristeluillekin.

Shades On komea perinteinen violetin sävy. Lakka oli haaste haaste kameralleni, joka tahtoi tallentaa värin lähestulkoon ainostaan sinisenä mitä se ei ole. Kuvassa sain kuitenkin jokseenkin oikeanlaisen värin esiin.


Jos joka kokoelmassa täytyy olla yksi "outolintu" niin tummanvihreä Off Tropic lienee tässä kokoelmassa sellainen. Tummat lakat yksinään ovat mun makuuni turhan synkkiä, joten katselin tätä miltei jellymäistä cremeä omilla kynsilläni alkuun hieman kysyvästi. Tajutessani sen kuitenkin sopivan kivasti yhteen maastokuvioisten housujeni kanssa annoin sävylle hieman armoa. Tämähän olisi muuten myös juuri paras väri jouluna kuusipuuhun kynsillä! ;)


Punainen Sunshine State Of Mind on lakkakokoelman helpoin ja huomiota herättävin herkkupala, jonka uskon sopivan kaikkien kynsille. Kirkas oranssipunainen värisävy on melkeinpä neon, ja lakka ihastutti ensimmäisestä siveltimenvedosta lähtien.

Kokoelman nimikkolakka Lounge Lover on muheva vaaleanpunainen, josta mulle tulee mieleen myös termi 'possunpunainen'. Tykkään tästäkin lähes varauksetta, vaikka tarvitsekin aina sellainen tietynlaisen tyttö-fiiliksen ollakseni innokas käyttämään vaaleanpunaista. :)


Viimesimpänä kynsille pääsi Pool Side Service, joka murrettu sininen väri taitaa aavistuksen verran vihreään ja sitäkin enemmän harmaan suuntaan. Lakka on sävyltään mielestäni vähän likainen, mutta ehkäpä lika kuuluu kevääseen ja kevätkokoelmaan..? 


Näin muuten vastikään kuvan jo Essien kesäkuusikosta ja sieltä mulle vinkkaili silmää aivan ihana shimmerinen turkoosi lakka, joka ilmeisti kantaa nimeä Viva Antigua. Jään odottelemaan innolla!

Onko teitä koskettaneet Essien julkaisut tänä vuonna?

6 kommenttia:

Mee kirjoitti...

Mä olen tosi huono edes seuraamaan uusia julkaisuja, enkä muutenkaan ole edes erityisen tietoinen, mitkä lakat kuuluvat mihinkin kokoelmaan. Joskus olen kuitenkin sattumalta huomannut, että olen hamstrannut erityisen paljon lakkoja samasta kokoelmasta ihan huomaamatta. :D Tavallaan houkuttaisi hirveästi edes kerran tilata kokoelma, koska onhan tuo nyt siisti juttu ja olisi kiva kokeilla lakata kynnet sillä tavoin, että käyttää vain tietyn kokoelman lakkoja eri yhdistelmin. Mutta sitten iskee piheys, kun kaikki lakat ei välttämättä miellytä..

Näistä Essien lakoista tuo oranssinpunainen on lempparini. :)

Anonyymi kirjoitti...

Nämäon kyllä kaikki kivoja lakkoja, mutta en saa näistä sellaisia kevät viboja. Tuo sinivioletti ja vihertävä on kyllä upeita sävyjä, mutta mun mielestä enemmän sellaisia syksyisiä. Mä nappasinkin mieluummin Resort kokoelmasta GOing Guru -lakan =)

Enail kirjoitti...

Ihania cremejä :) houkuttele kokoelma tämä.

E-S kirjoitti...

Mee: Eihän siinä noin niinkuin periaatteessa taida tosiaan järkeä olla, koska kokoelmassahan on aina sitten ne parhaat suosikit ja sitten ne vähän tylsemmät vaihtoehdot, joilla ei välttämättä niin kiinnosta lakata.. Mutta tuo kokoelmien vaikutus on silti suuri, välillä tuntuu että ne muut lakat siinä rinnalla saattaa jopa saada jonkin tietyn lakan näyttämään hyvältä - vaikka jopa vasta pari vuotta julkaisun jälkeen... :D

Paula: Totta on että kevät ei kyllä ykkösenä tulisi tästä setistä mieleen. :) Mä oon toistaiseksi skipannut tämänvuotisen Resort -kokoelman mutta sieltä nyt kyllä houkuttelee erityisen vahvasti ainakin Taj Ma-haul sävy... O_o

Enail: Jeps, tasaisen varmaa Essien laatua. :)

Riikka kirjoitti...

Näistä mua on ainoastaan toi Off-Tropic houkutellut mutta kyllä sekin jää hankkimatta nyt ainakin toistaiseksi. Mun mielestä se kyllä sopii jotenkin ihan kivasti kevääseen, tai no vielä paremmin sopis kesään, kun kasvit on jo vihreää täynnä. :) Hauskaa kun vinkkasitkin tosta kesäkokoelmasta, löysinkin yhdet swatch kuvat kanssa ja siel oli jopa yks musta lakka! Just hyvä, pientä rajojen rikkomista et ei tarvi aina olla kesälläkään vaan kirkkaita värejä. :D

E-S kirjoitti...

Riikka: Oon mielenkiinnolla seurannut kuinka tuo Off Tropic on herättänyt kiinnostusta, vaikka onhan se nyt vähän 'mörkö' kevätväriksi. Mutta tosiaan miksipä ei - voisihan sillä tehdä leadlight-koristeluissa väritystä kukkien lehtiin..
Se Essien koko kesäkokoelma on aivan jäätävän ihana, mä odotan sitä ehkä enemmän kuin mitään Essien julkaisua koskaan aiemmin! :D

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...