31. toukokuuta 2015

Haastetrio 2015 / toukokuu: Asu & kynnet

Mun Haastetrio 2015:en osallistuminen toukokuussa meni nyt kyllä totaalisen viime tinkaan, mutta ehdinpäs kuitenkin! Lopputulos onkin sitten ihan eri asia, enkä voi väittää panostaneeni tippaakaan onnistumiseen. Toteutukseni osuu nimellisesti kategoriaan 'Asu & Kynnet' sillä lakkaukset oli ja vaatteet oli, ja ne on nyt sitten kuvattu yhdessä haastetta varten...  Niiden yhteen-mätsäys onkin sitten jokaisen katsojan silmissä. ;-D


Totta tosiaan - oon ihan lakannut kynnet yksivärisesti Seppälän Pale Blue lakalla, ja vaikka sopiva leimakuviokin olisi ollut mielessä niin se jäi ajanpuutteen puitteissa tekemättä. Menihän ne kynnet näinkin. Jalassa mulla olivat lempparihousuni, nuo mehevän pinkin väriset ja lisäksi hihaton mekko, jonka kuvioprintti pääsee hieman näkösälle kuvissa.


Tää oli ensimmäinen kokeilemani Seppälän creme-lakka ja enpä lähtisi kehumaan koostumusta, vaikka sävy onkin nätti. Lakka ei ollut alkuunkaan itsestään levittyvää sorttia ja kahden kerroksen jälkeen paikkailin vielä kaljuja kohtia lakkauksessa. Lakka ei mielestäni ansainnut edes päällyslakkaa peitteeksi (kuten kuvista ehkä huomaa)... Mun pitäisi itse asiassa tilata pian uusi HK Girl päällyslakka; vaikka muitakin löytyy, oon huomannut useimmiten käyttäväni sitä. :)

3 kommenttia:

SΔRΔGΔLΔXY kirjoitti...

Kauniin värinen lakka, harmi, että oli niin huono :/

Sissi kirjoitti...

On tosi nätti väri kyllä, semmoinen oikea baby blue :)

E-S kirjoitti...

SΔRΔGΔLΔXY: Älä muuta virka. :-/
Sissi: Jeps. :)

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...