10. syyskuuta 2018

Hääkynnet ja kampaus

Olin nyt viikonloppuna vieraana ihanissa häissä, ja olin pitkästä aikaa kunnolla koristellut kynteni. Halusin lakkauksen mätsäävän mekkooni, joka oli sininen. Kynsille syntyi sitten liukuvärjäys vaaleanharmaasta siniseen ja siihen päälle lisäsin vielä mustat leimaukset sekä läpikuultavan glitterin kimallusta.


Kynsistä tuli ihan mieluisat. Jonkun mielestä niissä voi olla "vähän liikaa" mutta minun makuuni ne sopivat hyvin tähän tilaisuuteen. Glam Polishin An Unexpected Journey lakan läpikuultavat moniväriset glitterit ovat ilo säkenöintiä janoaville silmille. Varsinkin vähän hämärässä valaistuksessa tuo glitter-lakka toimi todella kivasti.


Mulla oli kerrankin myös hiukset edustuskunnossa. Juhlakampaukseni loihti Helsingin Töölössä Hare Studiossa meikkaaja-kampaajana työskentelevä Krisse, joka on paitsi mahtava tukkataituri niin myös minun siskoni. :) 


Näissä hiuksissa ja lakkauksissa siis juhlittiin tuoretta avioparia lauantaina. Hyvää ruokaa, juomaa, ohjelmaa, puheita ja tanssia oli riittämiin. Illan jo pimennyttyä tarkeni juhlamekossa hyvin istua ulkona hääpaikan paviljongissa viinilasin kera... Ihanaa!

Alkavaa viikkoa odotellen!

5 kommenttia:

Charming Nails kirjoitti...

Hyvänen aika miten ihanat <3

Heli / Tinkerbell's nail diary kirjoitti...

Hirmu kaunis lakkaus<3

Marppa kirjoitti...

Todella hienot. Vähän "old schoolia" taiteilua. Ei ollenkaan liikaa. :)

Nena Sofia kirjoitti...

Herttinen sentäs miten UPEAT! <3

E-S kirjoitti...

Kiitos kaikki kommentin jättäneet lakkausten ihastelijat! <3

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...