26. kesäkuuta 2014

Vanhoja OPI DS lakkoja... ♥

Oon yleensä esitellyt runsaat lakkaostokseni aina ryppäinä joka kuukauden lopuksi, mutta tällä kertaa olen tehnyt niin uniikkeja löytöjä että nämä ansaitsevat ehdottomasti oman postauksensa. Helsingin ytimessä silmiini osui keväällä pikkuinen kynsistudio jonka ikkunasta bongasin hyllyillä pölyn alle hautautuvia, vanhoja OPI:n Designer Series lakkoja:


Olin aivan täpinöissä tästä putiikkibongauksestani, ja käytiin Suvin kanssa ihastelemassa näitä lakkoja putiikin ollessa auki, ja itselläni saattoi hieman karata mopo käsistä kun selvisi että edessä olevat harvinasuudet olivat todellakin myynnissä...! Nyt löytyy sitten kokoelmistani DS Royal, DS Sapphire, DS Dazzle, DS Signature, DS Elegance, DS Vintage sekä myöskin China Glazen Sunset Glow, joka koukeroisesta logosta päätellen on myöskin tältä merkiltä jo vähän vanhempaa tuotantoa. Sanomattakin lienee selvää että oon niin onnellinen näistä löydöistäni!


Nyt olen pyyhkinyt pölyt pulloista ja sekoitellut tasaisen sävyiseksi muun muassa DS Vintagen, joka oli levännyt niin kauan niillä sijoillaan että värierkaantumisen vuoksi pullo näytti alkujaan jopa rumalta. Designer Series -korkeissa näkyy asiaankuuluvasti hieman ajan patinaa... :)

Nämä lakat ovat kyllä todellinen keräilijän unelma; raaskiikohan näillä edes lakata?!

14 kommenttia:

Iiny kirjoitti...

Vou mikä löytö! O__O Kateellinen täällä moi!

Emilia kirjoitti...

No on kyllä aika mahtava löytö! Myönnän, ihan oon kateellinen :) Varsinkin Signature kelpaisi omaankin kokoelmaan.

Anna kirjoitti...

Oho aika löytö!

Nanne kirjoitti...

On ne kyllä kauniita! ^_^
Sen verran siun pitää raaskia lakata näillä, että teet meille swatchit näistä :)

LauraKatarooma kirjoitti...

Nytpä siis ootellaan lakkauksia näillä ihanuuksilla...

Katja kirjoitti...

Wouuuuuu! :O

Sissi kirjoitti...

Ihan mahtava löytö :o :)

Kata kirjoitti...

No wau!! :)

Fani kirjoitti...

OOOOH! Oon niin kade....

Janna kirjoitti...

Oijoi mitä löytöjä! <3

Papu kirjoitti...

Voi jösses, melkoinen löytö O_O Mutta kyllä niillä lakata kannattaa - yhdestä pullosta kun lakkaa kyntensä varmaan sen parikymmentä kertaa kuitenkin :) Nuo aarteet ansaitsevat päästä kynsille!

Unknown kirjoitti...

jessus sentään! paljonko tuo lysti maksoi? ihania kaikki, en malta odottaa että nään ne kynsillä :)

Eve kirjoitti...

Mä oon niin kade ettei oo tottakaan ;'D

E-S kirjoitti...

Iiny: Moikka vaan.. ja sorry!! =D
Emilia: Löydön hienoutta on vaikea kiistää. Toivottavasti Signature vielä tulisi jostain sua vastaan!
Anna: Indeed! :))
Nanne: Mun itse asiassa tekee oikein mielikin saada lakata näillä, mutta swatchit tulevat varmasti vasta vähitellen.
Katarooma: Kiva, sellaisia varmasti ripotellen tulee jossain vaiheessa. :)
Katja: My words, tooooo!! ;D

Sissi: Niinpä, lakkailijan sateenkaaren pää, jos oikein runollisia ollaaan...
Kata: =))
Fani: Ymmärrän.. oisin satavarmasti itsekin jos olisin törmännyt näihin vain jonkun muun blogissa. Sorry! ;)
Janna: No äläpä! :D
Papu: Niinhän se on, ja mielelläni mä näitä kokeilenkin. Täytyy vai näitä käytettyään muistaa kymmenen kertaa tarkistaa ettei jää korkit auki tms. (kuten kerrankin on käynyt yhdelle lakalleni).
iitu ronsku: Kyllä siinä iloisesti toista sataa mentiin, kun näistä pulitettiin... :)
Eve: Osanottoni... Toivottavasti samoja löytyy vielä kivenkoloista joskus muillekin halukkaille ottajille.

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...