7. huhtikuuta 2013

Liquid Sand herkuttelua

Olen tällä huhtikuun ensimmäisellä viikolla vastaanottanut kohtalaisen monta lakkapakettia. Saaduista lakoista OPI:n Liquid Sandit ansaitsevat kyllä ulkoisen olemuksensa ja fotogeenisyyden perusteella saada aivan ikioman postauksen! Pullot ovat niin kauniita ettei näitä raaskisi piilottaa Helmeriin:


Älköön nyt kukaan muistelko jos minä olen sattunut vielä pari kuukautta sitten narisemaan toisaalla että "tollaiset röpöpintaiset kynsilakat eivät ole mun juttu" -- asia ei nimittäin ole enää ihan niinkään. Aikani silmäiltyäni toisten tekstuuri-lakkoja olen tullut siihen lopputulokseen, että nämä ovatkin aika hauskannäköisiä ja että näissä on "sitä jotain uutta" mitä lakkamaailmassa on kaivattu! Ja ne ovat sittenkin mun juttu! :)

Ensin luulin että minulle riittää pelkkä sininen Get Your Number, joka hologrammiefekti on suunnaton ilo silmille. No, Ebaysta kun tilaa niin jokaiselle lakalle kannattaa aina ottaa vähintään yksi matkakumppani, jolloin toisen tuotteen postimaksut ovat usein pienemmät ja ostaminen tulee ikäänkuin entistä kannattavammaksi... Otin sitten vielä mustavioletin Stay the Nightin ja punaisen The Impossiblen. Ehkäpä näillä tekstuurilakoilla pärjäilee jo pidemmän aikaa!

5 kommenttia:

June kirjoitti...

On ne vaan niin kauniita :)

Kaisa kirjoitti...

Tuo Stay The Night saattaa olla se yksilö, joka kääntää mun pään tässä lakka-asiassa...

E-S kirjoitti...

Niinpä, nättejä ovat! Yksi lakka kun ensin pääsee kääntämään pään, niin sen jälkeen on mieli (ja kukkaro avoin) muillekin jo..

SaraGalaxyy kirjoitti...

Noi Liquid Sandit on mun mielestä tosi kivoja :) Hihi, hyvä, että muutit mielesi noiden suhteen ;D

E-S kirjoitti...

Minustakin! Bloggaajien houkuttelevat kuvat ovat olleet osaltaan kääntämässä päätäni noiden suhteen.

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...