31. maaliskuuta 2019

Leimalakkaus ja muita innostumisia

Tässä lakkaukseni parin viikon takaa, jolloin pitkästä aikaa tein leimaukset kynsille. Näistä tuli mukavat, talvifiilinkiset lakkaukset. Joskin leimakuviot siirtovaiheessa hivenen levisivät, mutta ei niin merkittävästi että sen olisi äkkiseltään huomannut.


Tuo hopean hologlitterin voimin runsaasti kimalteleva sininen lakka on ILNP:n Frozen, joka on kyllä upea ja helppokäyttöinen tapaus. Valkoiset leimaukset tein Mundo De Unasin White -lakalla, joka puolestaan ei välttämättä ole niin helppokäyttöinen mutta noh - se on ainakin valkoinen ja valkoinenhan on aina näyttävä väri tumman lakan päällä... Leimausten päälle lisäsin vielä kahta eri "kuorrutuslakkaa" joista ensinnä laitoin ILNP:n flakielakkaa Supernovaa ja toisena saman merkin Magiciania.


Mä oon ollut vähän hiljainen kynsienlakkailurintamalla mutta mulla on sellainen tuntuma että se suurempi into saattaisi joskus vielä palata. Kynsikuvien ottoon soveltuva valoboksi on viime kesän ikkuna- ja ovirempan jäljiltä yhä varasijoituspisteellään, missä se ei ole ajanut asiaansa. Nyt on onneksi kevät jo siinä pisteessä että päivänvaloakin on tarjolla kynsikuviin, eli kunhan vaan saisin lakkasudit viuhumaan niin kynsikuvailu onnistuu taas paremmin kuin talvella.


Mulle on nyt iskenyt sekä venäjäinnostus että lukuinnostus, jotka ovat sikäli erikoisia juttuja että ensin mainittua mulla ei ole koskaan aiemmin ollutkaan ja viimeksi mainitustakin on jo toistakymmentä vuotta. Näiden kahden yhdistelmänä olen tietenkin tarttunut venäläisten kirjailijijoiden teoksiin, joista yllä olevan kuvan Dostojevskin Rikos ja Rangaistus oli todella loistava teos. Venäjän kulttuurin kosketusta havitellessani olen nyt sitten käynyt venäläisessä ravintolassa, menossa teatteriin katsomaan Tsehovin näytelmää sekä opiskelen venäjän alkeita. Jos jollain on suositella minulle hyviä venäläisten kirjailijoiden kirjoja, niin tehkääpä niin! :)

3 kommenttia:

LauraKatarooma kirjoitti...

Lakkaus on todella hieno!

Heli / Tinkerbell's nail diary kirjoitti...

Upeet!

E-S kirjoitti...

Kiitoksia kommenteista, LauraKatarooma ja Heli!

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...